ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΛΛΑΓΩΝ

Η Nobelle δεσμεύεται να σας προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής προϊόντος, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.

Παρακάτω περιγράφονται οι όροι που ισχύουν για επιστροφές και αλλαγές, με πλήρη συμμόρφωση στην ισχύουσα νομοθεσία και με σεβασμό στην εμπειρία του πελάτη.


 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ


 

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η επιστροφή προϊόντων είναι δυνατή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Μετά την παρέλευση αυτού του διαστήματος, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές.


Για να γίνει δεκτή η επιστροφή:

Το προϊόν πρέπει να είναι σφραγισμένο, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.

Πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το παραστατικό παραγγελίας.

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, αρώματα που έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί δεν επιστρέφονται.


 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ Ή ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

Ως ελαττωματικό προϊόν θεωρείται αποκλειστικά εκείνο που:

Παρουσιάζει ζημιά στη φιάλη, το καπάκι ή τον μηχανισμό ψεκασμού κατά την παράδοση

Έχει υποστεί διαρροή ή καταστροφή στη συσκευασία

Εμφανίζει τεχνικό πρόβλημα ή αλλοίωση που δεν συνάδει με την ποιότητα και τα πρότυπα της Nobelle

Παραδόθηκε λανθασμένα (διαφορετικό προϊόν, ποσότητα ή συσκευασία από την παραγγελία).

Δεν θεωρείται ελαττωματικό προϊόν εάν το άρωμα δεν ανταποκρίνεται στις προσωπικές σας προτιμήσεις.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Σε περίπτωση παραλαβής προϊόντος με κατασκευαστικό ελάττωμα, η Red Raven αναλαμβάνει την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

Η ενημέρωση για το ελάττωμα πρέπει να γίνει εντός 48 ωρών από την παραλαβή. Το αίτημα αποστέλλεται μέσω email, συνοδευόμενο από φωτογραφία του προϊόντος και σύντομη περιγραφή του προβλήματος.

Η ομάδα μας επεξεργάζεται το αίτημα εντός 24 ωρών και αποστέλλει απάντηση σχετικά με την έγκρισή του.

Η επιστροφή πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα συνοδευτικά της αρχικής συσκευασίας.
Σε περίπτωση που το αρχικό προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, μπορεί να πραγματοποιηθεί αντικατάσταση με άλλο προϊόν αντίστοιχης αξίας, κατόπιν συνεννόησης.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

 

Για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής, απαιτείται επικοινωνία με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπο, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.

 

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική παραγγελία:

Για πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 5–7 εργάσιμων ημερών.

Για πληρωμή με αντικαταβολή, η επιστροφή γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό (IBAN) που θα μας υποδείξετε.

Για πληρωμή μέσω PayPal ή Stripe, η επιστροφή γίνεται μέσω της αντίστοιχης πλατφόρμας.

 

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν πρόκειται για ελαττωματικό ή λάθος προϊόν. Τυχόν τραπεζικά έξοδα ή χρεώσεις courier αφαιρούνται από το ποσό της επιστροφής.


ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

Ανοιγμένα ή χρησιμοποιημένα αρώματα,

Προϊόντα σε ειδικές προσφορές 

Προσωποποιημένα προϊόντα.

 

Στο Κέντρο Επιστροφών της Nobelle μπορείτε εύκολα να καταχωρήσετε το αίτημά σας και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή του.


📞 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση:
Τηλέφωνο: 211 4444 111
Email: info@nobelle.gr